آقای رعد

آقای رعد

روزنوشت هایی برای تمرین نویسندگی و عادت به آن
آقای رعد

آقای رعد

روزنوشت هایی برای تمرین نویسندگی و عادت به آن

چیزهایی که میبینم (2)

انتخابی کشتی

در حالی که اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی مشغول بررسی این بودند که برای المپیک امسال، کامران قاسم پور را بفرستند جلوی جناب تیلور دادا یا باز هم حسن یزدانی را، دیوید تیلور با 2 باخت متوالی در مسابقه فینال انتخابی تیم ملی آمریکا، واجد شرایط برای شرکت در المپیک 2024 پاریس نشد! و باز هم ثابت شد هیچ چیز قابل پیش بینی نیست! این رقیب جوان تیلور در تیم ملی آمریکا، از نظر قد و هیکل خیلی شبیه حسن یزدانی ماست و چقدر هم راحت بلد بود چه کار کند؛ یزدانی با اینکه برایش خیلی احترام قائل هستم و کارنامه ی حرفه ای و اخلاقش را بی تردید ستایش می کنم، در طی چند مسابقه مقابل تیلور فن خاصی اجرا نکرده یا خیلی معدود بوده؛ ولی این جوان خیلی قشنگ زیر می گرفت. من نمی دانم مشکل یزدانی روحیه است و یا ضعف آنالیز و حالا هم مصدومیت کتف به این ها اضافه شده، ولی ورزش در این روزها به علم و همچنین ترکیبی از توانایی ها تبدیل شده؛ هم جسارت می خواهد، هم مطالعه و ...


رئال - بارسا

عجب واقعا! در این لیگ، که بین ایرانی ها تکه کلام خاص هم هست، مثلاً فلان چیز اینقدر خوب است در حد لالیگا، تکنولوژی خط دروازه ندارند! من تازه فهمیدم ندارند و حقیقتاً شاخ درآوردم؛ سر همین مسئله کلی جنجال به پا شده که آیا توپ از خط رد شد یا نشد. 100 دوربین از زوایای مختلف هم نتوانستند ثابت کنند که شد یا نشد!؟


تهران

مشرف شدم امروز عصر حوالی میدان انقلاب، شلوغ شلوغ! چه خبر است؟ یعنی چه خبر بوده است؟ راهپیمایی از کدام نقطه تا میدان فلسطین؛ تا حالا این همه دوربین و میکروفون و گزارشگر ندیده بودم. شما هم دیدید؟