آقای رعد

آقای رعد

روزنوشت هایی برای تمرین نویسندگی و عادت به آن
آقای رعد

آقای رعد

روزنوشت هایی برای تمرین نویسندگی و عادت به آن

چراغ اول رو روشن کردم!

سلام دوستان گرامی  بلاگستان

امیدوارم تعطیلات نوروزی بسیار خوشی را سپری کرده باشید. سال نو را خدمت تک تک شما دوستان دنیای مجازی تبریک عرض می کنم و آرزوی من سلامتی، شادی و رضایت خاطر شماست. معمولا در سال جدید مردم هدف گذاری می کنند و برنامه های تازه می چینند؛ اما من هنوز اندر خم اهداف سال گذشته هستم و تصمیم جدیدی برای امسال اتخاذ نکرده ام که با شرایطم سازگاری ندارد. سالی که نکوست از بهارش پیداست؛ مثلا قرار بود امسال بیشتر و منظم تر از گذشته بنویسم که خب همانطور که مستحضر هستید، بعد از گذشت 17 روز، این اولین پست سال نوی بنده است! 

یک نفر در کامنت پست قبلی، با نام مستعار "وا" نوشته بود که "ماشالا چقدر هم سعی کردی" ! خب این گزاره صحیح نیست، شاید من سعی کرده باشم ولی نتیجه نداده باشد خب  خانم ها گیل پیشی و قره بالا هم دیگر امیدی به من ندارند، ولی من هنوز هم آینده روشنی برای این وبلاگ قائلم (دروغ 13 با تأخیر )


فعلاً همین !

نظرات 5 + ارسال نظر
تراویس بیکل جمعه 17 فروردین 1403 ساعت 16:19 https://travisbickle4.blogsky.com/

سال نو مبارک

سلام
مرسی تراویس خان

سمیرا شنبه 18 فروردین 1403 ساعت 02:15

چراغ زندگیت همیشه روشن سال نو شما هم هزاران بار مبارک

ممنونم، همچنین

نسیم شنبه 18 فروردین 1403 ساعت 10:29

بنویس
پسر خوب
قلمت قشنگه بنویس

متشکرم
چشم

گیل‌پیشی شنبه 18 فروردین 1403 ساعت 19:34 http://Www.temmuz.blogsky.com

ایشالا سال خوبی داشته باشید. لحظاتتون پر برکت باشه.
حالا باز هم سعی کنید، شاید بیشتر نوشتید

سلام
مرسی ، همچنین
بله بله، سعی میکنم

کوهنورد یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 18:41 http://1kouhnavard.blogsky.com

خب همینکه قصد و نیت کردی کافیه. هرچند قصد و نیست بدون نتیجه بی فایدس

سلام
مرسی
خوشحالم با شما آشنا شدم، حتما به وبلاگ تون سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد